Wij bieden onderstaande mogelijkheden om de aanlevering van documenten zo eenvoudig mogelijk te maken.
Wanneer de stukken bij ons binnen komen streven wij naar een snelle afhandeling in de verwerking hiervan.

DIGITAAL
– Wanneer het uitkomt scant u de documenten
(inkoop, verkoop, bank, kas, belastingcorrespondentie, enz.)
– Vervolgens mailt u dit naar een voor u uniek e-mail adres, of plaats dit in uw digitale dossier
– Wij boeken de documenten / verwerken het in de administratie
– Wij bewaren een digitaal exemplaar van alle documenten
(bij ons op de server en, extern, in een data center).
– U ontvangt (indien gewenst) iedere maand een overzicht met de stand van zaken
– En per kwartaal of per maand doen wij de aangifte omzetbelasting
PERSOONLIJK

– Wanneer het uitkomt neemt u de documenten onder de arm en komt u naar ons kantoor of doet u deze op de post
(inkoop, verkoop, bank, kas, belastingcorrespondentie, enz.)
– Wij boeken de documenten / verwerken het in de administratie
– Wij bewaren een digitaal exemplaar van alle documenten
(bij ons op de server en, extern, in een data center).
– U ontvangt (indien gewenst) iedere maand een overzicht met de stand van zaken
– En per kwartaal of per maand doen wij de aangifte omzetbelasting

Als u gebruik wilt maken van ons digitale dossier dan ontvangt u van ons een unieke code en een wachtwoord om uw documentenomgeving te kunnen benaderen. U kunt er zelf (extra) documenten plaatsen, alles inzien en printen.

Digitaal dossier
Alle stukken die bij ons binnenkomen worden verwerkt in de administratie waarvan u van ons overzichten ontvangt. Wij zorgen standaard voor een digitale opslag van alle verzamelde documenten. De originelen die eventueel bij ons gebracht zijn, ontvangt u retour. Met het digitale dossier geven wij u de mogelijkheid om op een zeer overzichtelijk wijze al uw stukken digitaal te kunnen inzien. U hoeft dus nooit meer een ordner te pakken, te zoeken of te bladeren!

Voor de kleinere ondernemer is het vaak niet gemakkelijk om documenten voldoende te beveiligen. Misschien hebt u het al eens ervaren. De PC stopt er mee en al uw gegevens en geïnvesteerde uren zijn verloren gegaan. Door ons digitale dossier kunnen u gegevens wel degelijk veilig stellen. Geheel automatisch wanneer wij de boekhouding verzorgen. Of gewoon door zelf documenten op onze server te plaatsen in uw eigen documentenomgeving. Ons digitale dossier is eenvoudig in gebruik en zeer overzichtelijk. 

Hoe u de gegevens ook aanlevert, wij zorgen altijd voor een gedegen opslag hiervan. Uiteraard worden deze gegevens via een back-up gedupliceerd en daarnaast beveiligd verzonden naar een datacentrum waar de gegevens veilig zijn.

Niet alleen wij zijn hierdoor verzekerd van het feit dat er in geen geval gegevens verloren gaan maar u bent dat dan ook.