Als u gebruik wilt maken van ons digitale dossier dan ontvangt u van ons een unieke code en een wachtwoord om uw documentenomgeving te kunnen benaderen. U kunt er zelf (extra) documenten plaatsen, alles inzien en printen.
Digitaal dossier
Alle stukken die bij ons binnenkomen worden verwerkt in de administratie waarvan u van ons overzichten ontvangt. Wij zorgen standaard voor een digitale opslag van alle verzamelde documenten. De originelen die eventueel bij ons gebracht zijn, ontvangt u retour. Met het digitale dossier geven wij u de mogelijkheid om op een zeer overzichtelijk wijze al uw stukken digitaal te kunnen inzien. U hoeft dus nooit meer een ordner te pakken, te zoeken of te bladeren!
Voor de kleinere ondernemer is het vaak niet gemakkelijk om documenten voldoende te beveiligen. Misschien hebt u het al eens ervaren. De PC stopt er mee en al uw gegevens en geïnvesteerde uren zijn verloren gegaan. Door ons digitale dossier kunnen u gegevens wel degelijk veilig stellen. Geheel automatisch wanneer wij de boekhouding verzorgen. Of gewoon door zelf documenten op onze server te plaatsen in uw eigen documentenomgeving. Ons digitale dossier is eenvoudig in gebruik en zeer overzichtelijk.
Hoe u de gegevens ook aanlevert, wij zorgen altijd voor een gedegen opslag hiervan. Uiteraard worden deze gegevens via een back-up gedupliceerd en daarnaast beveiligd verzonden naar een datacentrum waar de gegevens veilig zijn.
Niet alleen wij zijn hierdoor verzekerd van het feit dat er in geen geval gegevens verloren gaan maar u bent dat dan ook.